donderdag 19 maart 2020

Corona post 1.

Dag lieve kinderen allemaal.
Ik hoop dat iedereen daar thuis een beetje zijn dagen kan vullen.
Via de mail die ik naar iedereen stuurde, kreeg ik al twee reacties terug met foto's over hoe het bij jullie daar gaat.
We zien Kytana en Romijn druk doende. Zo lieten ze beiden weten dat ze 's morgens vooral met werkjes voor school bezig zijn en 's middags vooral ontspannen.
Kytana, je werkblaadje met de 'h' is prima, flink hoor en die kop ziet er ook een flinke uit. Hoe is haar naam?
Romijn, ik kijk graag naar de koers op tv en vind het jammer dat die nu niet doorgaan, maar wanneer ik je op de fiets zie op de foto, maakt dit al heel veel goed;

Wie wil kan en mag zeker berichtjes ( iedereen heeft mijn nummer door het telefoontje naar mama/ papa op dinsdag ) of stuur een mailtje met tekstje, fotootje....
Ik zie er al naar uit. Groetjes, knuffels, meester Lieven.

P.S. Wanneer ik nog van twee andere kinderen uit de klas een mailtje krijg, zet ik een foto van mezelf op de blog. Go for it, maak elkaar er maar warm voor;

Geen opmerkingen:

Een reactie posten